BİRİNCİ SINIFI SÜRÜCÜ YERİ
Yeni iç mekana sahip daha büyük sürücü kabini
Yeni geliştirilen panoramik kabin, geniş bir alan hissi sağlar ve çalışma modunda konfor ve net görüş olması için 5,10 m yüksekliğe kaldırılır. Maus 5'e kıyasla kabin 16 cm daha geniş, 40 cm daha uzun olmuştur ve 4.400 litrelik aşırı büyük hacmiyle ROPA Maus 5'e göre 1.125 litre veya yüzde 35 daha fazla yer sunmaktadır. Maus 6'nın kabini dolayısıyla piyasadaki yükleme farelerinin en büyüğüdür. Kabin artık daha geniş yer ve ilave bir katlanır koltuk sunuyor - vardiya müdürü için ya da sürücü değişimi için ideal.
Konforlu kabin donanımı
Gölge olması için tüm camlarda güneşlikler ve yan camlarda bulunan ikişer cam silecek sürücüye her hava koşulunda ideal görüş şartları sunuyor. Cam silecekleri senkronize çalışmaya sahiptir ve R-Touch ekran üzerinden ayarlanabilir fasılalarda veya kesintisiz olarak devreye sokulabilir.
Zemin ısıtması ve bağımsız kalorifer standart
Soğuk kış günlerinde sıcak bir çalışma ortamı olması için ısı konsepti baştan geliştirildi. Performanslı bir yerden ısıtma sistemi alttan güzel ısı vererek ayakların sürekli sıcak kalmasını sağlar. Aynı şekilde daha geniş kesite sahip borularla kabine ve hava eşanjörüne giden sıcak su miktarı yükseltildi. Bu durum ise kabin, hidrolik yağ ve motor için ideal hale getirilmiş bir bağımsız kaloriferle tamamlanır; R-Touch ekran üzerinde tüm iklimlendirme ayarları yapılabilir. Maus 6'da bağımsız kalorifer artık uzaktan myROPA online portalı ve R-Connect üzerinden devreye sokulabilir veya seçilebilir; sürücü böylece çalışma yerine bindiğinde her şeyi istediği gibi bulacak.
Daha da sezgisel kullanım için yeni bilgisayarlar, joystickler ve iki adet 12,1 inç ekran
Çevrilebilir koltuğa, entegre koltuk havalandırmasına ve koltuk ısıtıcısına sahip sürücü kabini yeni teknolojilerin görsel hale dönüştüğü yerdir ve yükleme faresi alanında yeni bir dönemi temsil ediyor. İlave fonksiyonlara sahip iki adet yeni joystick, yüksekliği ayarlanabilir bir direksiyon mili ve bakış yönüne mükemmel entegre edilmiş olan terminaller daha fazla ergonomi sunuyor. Pancar lojistiği için için ilave kumanda terminalleri ideal bakış açısında ROPA terminalinin yanına yerleştirilebilir.
Tabletteki gibi sezgisel kullanım
Terminalde daha net renklerle ayrılmış ve modern görünüme sahip interaktif butonlarla olan kullanım anlayışı daha sezgisel hale gelmiştir ve tabletlerin ve akıllı telefonların kullanım mantığına uygundur. Kontrollü şekilde uygulanan renk kontrastları okunabilirliği ve kullanım verimini artırır. Önceki modelle kıyasla Maus 6 modeli yüksek piksel yoğunluğuna ve dolayısıyla daha keskin çözünürlüğe sahip üst üste bulunan 12,1 inçlik iki adet kumanda terminaline sahiptir. Bu terminallerin birinde makine fonksiyonlarına ilaveten kameraların görüntüleri daha yüksek kalitede gösterilebilir.
Yüksek çözünürlüklü standart dijital kameralar – Mükemmel R-View
Maus 6 standart olarak yüksek çözünürlüklü dijital kameralarla donatılmıştır. Dijital kameralar oldukça yüksek kalitede görüntü oluşturuyor; buna bağlı olarak yüksek veri miktarı için makineye ilave bir Ethernet ağı entegre edilmiştir. Maus 6'da standart olarak bir orta uç kamera ve bir geri görüş kamerası bulunuyor. Opsiyonel olarak yükleyicide ve ek temizleyicide kameralar olabilir ve de geri görüş kamerasına ve iki ilave yan kameraya sahip yeni R-View tedarik edilebilir.
R-CONNECT TELEMATİK VE UZAKTAN TEŞHİS STANDART
Standart olarak entegre edilen Telematik modülü aslında Servis 4.0 anlayışının, Predictive Analytics hizmetinin ve servis durumunda tüm kıtalarda hızlı yardım ve teşhis hizmetinin temelini oluşturur. Servis durumunda servis teknisyeni opsiyonel olarak doğrudan terminale ve makine kumandasına bağlanabilir ve sürücüye örneğin sorunun çözümünde destek verebilir. myROPA portalındaki R-Connect sürücüler ve vardiya müdürleri için mükemmel bir araçtır; bununla sipariş verileri online değerlendirilebilir ve makineler ve filolar optimize edilebilir. Entegre tartı düzeneğine sahip makinelerde münferit yüklerin listesi R-Connect'de analiz edilebilir.
TOPLAYICI
Esnek temizlik ayarı için 10,2 metre genişliğinde alış sistemi
Sağlam alım sistemi, toplam 18 temizlik tamburlarından oluşmaktadır, bu da verimli toprak ve ot kesimini sağlamaktadır ve piyasadaki temizleme yükleyiciler arasında en genişidir. Gerekli temizlik gereksiniminden bağımsız, sürücü kabininden patentli alım sistemindeki temizlik mesafesi uzunluğu ve yoğunluğu ayarlanabilmektedir. Maus 6 tek bir düğmeyle daha hızlı tam otomatik dışa ve içe katlanabilir.
MOTOR
Mercedes-Benz motor, egzoz sınıfı V
Etki derecesi maksimize edilmiş tahrik konseptine, son derece ekonomik olan 260 KW / 354 PS gücündeki 7,7 litre motor hacmi bulunan OM 936 LA Mercedes-Benz motoru, 2 kademeli turbo, 1.200 - 1.600 1/dak maks. 1.450 Nm tork (EU egzoz sınıfı V) entegre edilmiştir ve bu da yükleme işletmelerinde azaltılmış torkla otomatik işletilmektedir ve ekstrem şartlar için yeterinde yedek güç bulundurmaktadır.
Verimli hidroliği tork azaltımını mümkün kılmaktadır
Optimize edilmiş şanzıman tork aktarımlı hidrolik sistem, verimli güç iletimi sağlamaktadır. Çok sakin yükleme devrinde (1.200 1/dak), yüksek çekiş gücünü düşük tüketimle kombine etmektedir. Güçlü verimliliği olan Load-Sensing-Hidrolik (yük algılama hidroliği) sistemi, duruş gazında yüksek yağ verimini ve tüm çalışma hidroliğinin çabuk reaksiyon göstermesini sağlamaktadır. Yükleme modunda dizel motor devrini otomatik mod ayarlar. 6 ayrı merdane ve elek zinciri tahrikinden gelen devir bilgilerine göre yakıt tasarrufu için en düşük motor devri otomatik olarak ayarlanır.
TAMAMEN YENİ TARTI SİSTEMİ
CAN-Bus tartım hücreli entegre tartı sistemi
Bant terazisi sistemini ROPA tamamen yeni geliştirildi. Mekanik bir yeni yapıyla yükleme kısmına bir tartım çerçevesi entegre edildi. İki adet CAN-Bus tartım hücresi yükleyicide kabloların az olmasını sağlar ve bilgisayar ünitesinin korunaklı merkezi elektrik panosuna taşınmasına imkan verir. Bu da kullanım emniyetini artırır ve daha iyi tartım sonuçları sağlar.
EN UYGUN BALANS
Benzersiz karşı ağırlık konsepti
Şirket kurucusu Hermann Paintner tarafından geliştirilmiş olan 700'lük ince taneli çelikten yapılmış karşı dengeleme kolu ROPA Maus 6'nın yükleme esnasında daha sağlam durmasını ve mükemmel görünüm ile dengelemesini sağlamaktadır. Denge kolu ağırlığı yakıt deposuyla birlikte 9 metre uzaklığa ve 4 metre yüksekliğe kadar yükleyiciye döndürülebilmektedir ve bununla birlikte 15 metreden dolu yükleme uzaklığından dolayı makinenin optimal şekilde durmasını sağlamaktadır.
YOLDA KOMPAKT
İnmeden çevirmek
Yol sürüşü için, Maus 6 komple olarak kabinden rahatca otomatik olarak sadece bir kullanım elemanıyla 14,97 metre toplam uzunluktan 3 metre nakil genişliğine kompakt şekilde katlanabilmektedir - Yükleme fareleri arasında en mükemmeli! 5,5 m'lik büyük tekerlek duruşu, iki hidrolik yaylı ek akslarla olan bağlantısıyla, sağlam Maus 40 km/saate kadar en iyi sürüş konforunu garanti etmektedir. Yeni akıllı direksiyon ana şalteri aynı zamanda arka aks direksiyonunun otomatik orta konumunu etkinleştirir.
ÇOK SAYIDA KONFORLU VE FAYDALI AYRINTI
Sayısız yeni gelişmeler ve optimizasyonlar Maus 6'nın sürücüsüne ilave faydalar ve konfor sağlamaktadır. Örneğin daha güçlü LED farlara, sinyallere ve tepe lambalarına sahip donanım, su püskürtme sisteminin optimize edilmiş düzeni gibi. Elektriğin tamamında yeni bir yapı ve hidrolik sistemde yapılan optimizasyonlar yüksek bir çalışma güvenliği ve kolay servis özelliği sunar.
YÜKSEK ÇÖZÜNÜRLÜKLÜ GÖRÜNTÜLER