Önceli modellere kısayla Tiger 6S modeli yüksek piksel yoğunluğuna ve dolayısıyla daha keskin çözünürlüğe sahip 12,1 inçlik iki adet kumanda terminaline sahiptir. Terminalde interaktif butonlarla olan kullanım anlayışı daha sezgisel hale gelmiştir ve tabletlerin ve akıllı telefonların kullanım mantığına uygundur.
Sol A kolonunda bulunan R-Touch ekranında makine fonksiyonlarına ilaveten iki ayrı video akışı aynı anda gösterilebilir..
R-CONNECT ONLİNE PORTAL
R-Connect Telematik modülü ve uzaktan teşhis standart
ROPA Tiger 6S standart olarak performanslı Telematik donanımla ve online erişim için SIM kartla donatılmıştır. Telematik modülü aslında Servis 4.0 anlayışının, Predictive Analytics hizmetinin ve servis durumunda tüm kıtalarda hızlı yardım ve teşhis hizmetinin temelini oluşturur. Servis durumunda servis teknisyeni opsiyonel olarak terminale ve makine kumandasına bağlanabilir ve sürücüye örneğin sorunun çözümünde destek verebilir.
R-TRİM - ÖN HAZIRLAYICININ YÜKSEKLİK OTOMATİĞİ
ROPA, Hannover'de düzenlenen Agritechnica fuarında Tiger 6S ile hasatta çalışma derinliği otomatik ayarlamaya yarayan iki yeni gelişme tanıttı:
R-Trim - ön hazırlayıcı yüksekliğinin otomatik ayarı
R-Contour - RR hasat ünitesinin tek sıralarında otomatik söküm baltası ayarı
Her iki sistem tarlanın uzunluğu içerisinde kendi çalışma derinliklerini değişen pancar stoku koşullarına göre uyarlar. Otomatik üniteler farklı yan yüksekliklere veya sürüş yönüne enlemesine olan zemindeki düzensizliklere tepki verir. Baş kesicide bulunan bir ölçüm sistemi bunun için zemin konturunu tespit etmek amacıyla ilave bir ölçüm sistemiyle doğrudan pancar sıralarında genişletilmiştir.
1. Normal pancarlar - Orta yan yükseklik; 2. Büyük pancarlar - Fazla yan yükseklik; 3. Normal pancarlar - Orta yan yükseklik; 4. Küçük pancarlar - Düşük yan yükseklik; 5. Açı sensörü; 6. Tanımlı ön hazırlayıcı yüksekliği
R-CONTOUR
RR hasat ünitesinin tek sıralarında otomatik söküm baltası ayarı
Kumanda konsolunda bulunan joystick üzerinden operatör koşullara göre sökme derinliğini ayarlar ve bunu yaparak sökme baltasının tarlaya ne kadar derin gireceğini tespit eder. Her bir pancar sırasının yanında bulunan ultrasonik sensörler toprak yüzeyin konturunu tespit eder. Güçlü bir yeni yol bilgisayarı ölçüm değerlerini işleme alır ve sökme derinliğinin toprak konturuna uygun olmasını sağlar. Otomatik tek sıra ayarının olduğu eski sisteme kıyasla özellikle sürüş yollarının yanında fazla büyümüş olan pancar sıralarında avantajlar ortaya çıkıyor.
R-BALANCE - EĞİM DENGELEMELİ HİDROLİK HAREKET DÜZENEĞİ
Yüzde 10'a varan eşitleme
3 akslı pancar sökücülerin arasındaki mükemmellik, altı hidrolik silindir ve sensörlü otomatik eşitleyicidir. Şasi, yüzde 10'a varan yan eğilimi dışında, komple yatay şekilde tutulmakta. Ana merkez ve bununla birlikte yükde, tekerleklerin alt eğiliminden üst eğilime kaydırılır.
Ağırlık merkezini ve zemin basıncı dengeleniyor
Alt eğilimindeki tekerleklerin ağırlığı ve şerit derinliği önemli şekilde azaltılmaktadır ve zeminin sızdırma kapasitesi korunur bu en çok aşırı yağışlardaki erozyon tehlikesi azaltımını sağlamaktadır..
Eğim stabilizasyonu ve traksiyon yükselir, devrilme tehlikesi büyük ölçüde azalır, aynı şekildede sürüş konforu yükselir.
EĞİMDEKİ YÜK VE ANA MERKEZ, ALT EĞİMDEN ÜST EĞİME KAYDIRILMAKTADIR: YAN EĞİMDE DAHİ ZEMİNİ KORUYAN PANCAR HASADI!